תיאור ההרצאה
בכל ארגון ישנה מחלקה אחת שדרכה משתקף ה-DNA של החברה כולה. במסעדנות המטבח הוא הלב של העסק. מספיק מבט אחד בזמן ההגשה כדי לדעת בדיוק מה יש למקום שאתה נמצא בו להציע.
מסעדה היא מכלול של גירויים שצריכים להשתלב יחד בזמן קצר ולייצר חווית לקוח מושלמת.
הלקוח שלך עבר תהליך שלם עד לרגע הארוחה. הוא הזמין שולחן, מצא בייביסיטר, גיהץ חליפה ונסע עד אלייך.
החוויה שלו צריכה להיות אבסולוטית.
זה דורש ממך להיות חד בדרישות שלך מהצוות שאתה מוביל – אין מקום לבינוניות. אבל יש מקום לחניכה, יש מקום לביטוי אישי גם תחת אש וזה דורש ממך להצית את הניצוץ כל פעם מחדש ולהפתיע את הלקוח.
וכשכל זה מדבר וקורה באותה שפה, הברית הלא כתובה שכרתת עם הלקוחות שלך, לרצות ללכת איתך את הדרך גם בפעם הבאה – מגיעה בלי בכלל שתבקש.