יאיר שיינפלד הינו מבכירי המומחים בארץ ובעולם למכירות, שירות לקוחות וניהול. יאיר מרצה ומאמן באופן ייחודי דינמי וחוויתי, מלא בתשוקה למקצוע ומוצא אושר בלהעצים וללמד כיצד למקסם את הפוטנציאל ואת ההישגים. יאיר מתמחה בפיתוח והובלה של תהליכים לשיפור תוצאות עבור הנהלות בכירות, צוותי הנהלה, יחידות שירות לקוחות ואף באופן פרטי בכל העולם. ב- 20 השנים האחרונות יאיר זכה לעבוד עם חברות מובילות בארץ ובעולם במגוון רחב של תחומים כמו בנקאות, פיננסיים, ביטוח, הייטק, אקדמיה, קמעונאות, תקשורת, תעשייה מסורתית ועוד. יאיר פיתח בשנים האחרונות סדנאות ייחודיות לחברות בהתבסס על כלים פרקטיים לשיפור תוצאות. במהלך 2016 יאיר פיתח תכניות אינטרנטיות ונתן כלים ומשמעות לתלמידים רבים בכל עולם. יאיר כתב שני ספרים, Best Seller – Entrepreneurship, Management and Sales, Eighteen Insights I Wrote for My Children before They Enter the Business World
מבין הנושאים בהם יאיר מתמחה ומעביר הרצאות וסדנאות ניתן למצוא: מיומנויות מכירה והשפעה במגוון שיטות וערוצי מכירה, הצגת מוצר/שרות חדש ללקוח, שיפור השירות מול הלקוח, ניהול קונפליקטים וטיפול בהתנגדויות, פיתוח עסקי ועבודה עם לקוחות אסטרטגיים, ניהול הזמן, פיתוח קשרי מפיצים בארץ ובעולם, ניהול מכירות, חניכה והדרכה, פיתוח מוטיבציה ובנית צוות מנצח, מנהיגות עסקית, מו"מ עסקי, מכירות טלפוניות ועוד.