קהילות ככלי שיווקי

חן הרשקוביץ אוחיון


הרצאות אונליין

חדשנות ובינה מלאכותית

שיווק מכירות והצגה עצמית

60 דקות

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

עולם השיווק השתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות.

מותגים שנהגו להשקיע תקציבי ענק על שלטי חוצות או פרסומות, יתמקדו כיום באפיקי שיווק המבוססים על יצירת רגש, הזדהות, ומערכת יחסים אינטימית עם הצרכן. אל תוך העולם החדש הזה נכנסות הקהילות.

בהרצאה זו נלמד על היתרונות של שיווק בקהילות לעומת כלי שיווק מסורתיים, כיצד בונים שיתוף פעולה עם קהילה דיגיטלית ומה הופך אותו למוצלח, מהן הדרכים לבחון האם קהילה היא איכותית ורלוונטית, וגם נצלול ל- Case studies מרתקים של שיתופי פעולה מנצחים בין מותגים לקהילות.

המסר העיקרי של ההרצאה

האימפקט שקהילות יוצרות בסביבה עסקית וארגונית.

כמה מילים על המרצה

חן הרשקוביץ אוחיון היא שותפה מייסדת ב- Community Forward, חברת ייעוץ ואסטרטגיה מובילה בתחום הקהילות בישראל. בחברה, חן מובילה את תחום שיתופי פעולה אסטרטגיים, קהילות מותג ובוגרים.

חן היא יזמת סדרתית בתחום הקהילות ומייצרת קהילות כלכליות וחברתיות, בדגש על יזמות, מרצה בתחום, ומלווה מגוון רחב של לקוחות החברה.

בנוסף לפעילותה ב- Community Forward, חן היא גם שותפה מייסדת בקהילת ״נשים מדברות>נדל״ן״ מבית נדלניסטה. הקהילה מונה כ- 30,000 נשים אשר עוסקות או מחפשות השקעה וידע בתחומי הנדל״ן ופועלת במטרה להנגיש ידע, כלים והזדמנויות נדל״ניות לנשים. לשם כך, הקימו מייסדות הקהילה את הפודקאסט ״נדלינסטה״ המארח מידי שבוע בכירות ובכירים בשוק הנדל״ן בישראל.

חן הרשקוביץ היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים B.A ותארים ראשון ושני במשפטים L.L.B ו- L.L.M מאוניברסיטת רייכמן, ואף ניהלה בעברה את תחום הפיתוח וקשרי הבוגרים בארגון הבוגרים של האוניברסיטה.
זאת ועוד, חן מובילה את הפודקאסט "The Community Factor" לצד רות עדן מנכ״לית Community Forward, העוסק באימפקט שקהילות יוצרות בסביבה העסקית והארגונית.

למידע נוסף על חן הרשקוביץ אוחיון

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של חן הרשקוביץ אוחיון

    גלריית וידאו של חן הרשקוביץ אוחיון

    צילום: עומר הכהן, אורי מגנוס, אחינועם אגם

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות