תיאור ההרצאה
איך מתמודדים בעולם מלא אי ודאות בו אנו מוצפים במידע? הטכנולוגיה שאנו מאמצים היום כבר לא רלוונטית למחר. בשביל להתמודד צריך להכיר את העולם בו אנו חיים.
בהרצאה סוקרת אריאלה את המגמות החמות היום בשוק מנקודת מבטו של הצרכנים. איך לדבר איתו, באילו כלים, מה נדרש לשפר בכלים כמו צ׳ט בוט כדי שהצרכן ירגיש שהוא מדבר עם בן אדם אמיתי ולא מכונה. מה החשיבות של פרסונליזציה ומדוע כדאי לחברות להתאים את עצמן לסדר היום של הצרכן, מדוע כדאי להפוך למומחה בתחום בו אתה עוסק, למה כל דבר הופך להיות קומרס ואילו חפצים הזויים הופכים להיות קופה, איך מקדימים את הדיאלוג עם הצרכן ומייצרים לו צורך עוד לפני שהוא מבין מה הוא רוצה ואיך מייצרים מערכות יחסים לאורך זמן הצרכנים.
ההרצאה משלבת מגוון רחב של דוגמאות חדשות ולוהטות מעולמות הטכנולוגיה, ביג דאטה וחדשנות שיש היום והמשתתפים יצאו עם כלים רלוונטיים עבור הארגון על מנת שיוכל לייצר דיאלוג טוב יותר עם הצרכנים שלו.