תיאור ההרצאה
יש לך רעיון. שזה כבר אדיר!
והרעיון הזה עומד לשנות את פני החברה (או לפחות את פני החברה שלך…).
השקעת בתחקיר, בפיתוח, בחידוד התוכן, ועכשיו יש רק בעיה אחת: צריך לספר על הרעיון הגאוני לאנשים אחרים. לספר – לא להציג או למכור. כי אין דבר משכנע יותר מסיפור טוב.
- אז מאיפה להתחיל? ולמה דווקא לא כדאי להתחיל מ"מי אני"?
- איך ניתן לתרגם מתח להתרגשות?
- מה ההבדל בין עמידה מול קהל לתקשורת עם קהל?
- איך מייצרים ומשמרים נכונות להקשיב?
- איך משתמשות בכלים כמו קשר עין, תנועה, קצב, הפתעות – ואפילו הומור?
- איך עובד עקרון Set It Up, Build It Up, Pay It Off?
- מה הדבר הכי חשוב להשיג כשאנחנו מספרים/ות סיפור?
על בסיס ניסיון של שנים בפיתוח והצגת רעיונות, מיקה מפרקת לגורמים את כל מה שהופך הרצאה, פרזנטציה או נאום לאפקטיביים ומוצלחים – מבחינת המציג/ה והקהל כאחד.
הרצאה דינאמית, יסודית ופוקחת עיניים, שבנויה משלושה חלקים ועקרון אחד, בעזרתם אפשר להבין את תהליך הסטורי-טלינג כולו – מרגע לפני ועד רגע אחרי.
ספרו לי על זה קיימת גם במתכונת של סדנא, שמשלבת הרצאה עם תרגול הכלים