תיאור ההרצאה
אנחנו חיים בעולם שמשתנה בקצב מטורף. אם פעם התקשרנו לשירות לקוחות וחיכינו לנציג, היום אנחנו משאירים מספרים ומצפים שיחזרו אלינו תוך דקה. אם פעם נכנסו לחנות לקנות בגד, היום אנחנו נכנסים לחנות ומצפים לחויה הרבה יותר עמוקה ומרגשת החל מהשירות וכלה בניראות.
השילוב של טכנולוגיה והציפיה לחווית קנייה ושירות יוצרת סטנדרטים חדשים של המונח ״חוויית לקוח״
בהרצאה אנו נכיר את כל המגמות שקיימות היום בעולמות חווית הלקוח, נכיר טכנולוגיות, שירותים, מוצרים ומחקרים שמלמדים כיצד לייצר חווית לקוח חדשנית, מרגשת וייחודית.