ד

סודות חוויית השירות של דיסני-וורלד

ד"ר נדב גולדשמידט


הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

חדשנות ובינה מלאכותית

שיווק מכירות והצגה עצמית

כשעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

מיליון וחצי אנשים בחודש מוכנים לשלם 110 דולר דמי כניסה כדי לעמוד שעות בתור אחרי תור.

דיסני-וולרד הוא המקום היחיד בעולם שזמן ההמתנה למתקנים הולך ועולה ברציפות כבר עשור ושביעות רצון הלקוחות עולה!!!

סוד החוויה שמייצר הפארק מתבסס על דברים קטנים, פעולות בסיסיות והתנהגויות פשוטות שגורמים ללקוחות להרגיש שמכבדים אותם, מעריכים אותם ושלמישהו אכפת מהם. מדובר בדברים שכל ארגון יכול ללמוד ולבצע.

ההרצאה מציגה את הסודות בעזרת דוגמאות משעשעות והומוריסטיות מהפארק… למה יש 17 צעדים בין פח אשפה לפח אשפה, מהי מחלקת Happy Key Department? וכמה פעמים צריך להגיד משהו עד שאנשים זוכרים את הנאמר.

המסר העיקרי של ההרצאה

חברות המספקות חוויית לקוח, מצליחות ומרוויחות יותר מחברות שנותנות שירות ללקוחות.

ההרצאה מציגה את הטכניקות בהם חברת דיסני משתמשת להצלחתה. טכניקות שכל חברה יכולה לאמץ וליישם הלכה למעשה מחר בבוקר.

כמה מילים על המרצה

ד"ר נדב גולדשמידט, מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות.
ד"ר גולדשמידט עוסק כבר 15 שנים בהעברת הרצאות וסדנאות חווייתיות המסייעות לחברות ולאנשים להשתמש בתפיסת השירות להצטיין בעבודתם ולמקסם את הצלחתם.

נדב התמחה בנושא ניהול השירות בלימודי הדוקטורט שלו ב-Cornell University  שבארה"ב (אחת מ-10 האוניברסיטאות הטובות ביותר בארה"ב).
כמו כן, כתב חמישה ספרים, בניהם: "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים", "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות" ו"ניהול משתקף".

בין הנושאים עליהם נדב מדבר בהרצאותיו:
יצירת חוויית לקוח ממכרת ומוכרת, ניהול משתקף – הדרך למקסום פוטנציאל העובדים,  על שירות הקסום של פארק השעשועים דיסני-וורלד, כיצד יוצרים תרבות ממוקדת שירות, השילוב המנצח של דיגיטל ושירות לקוחות ועוד. ההרצאות שנדב מעביר נותנות לאנשים לחשוב בצורה קצת שונה ומעניינת על השירות שהם נותנים ללקוחות, תוך שילוב דוגמאות מעשיות מחיי היום יום וכלים אותם יוכלו המשתתפים ליישם מידית בעבודתם ולשפר את ביצועיהם.

למידע נוסף על ד"ר נדב גולדשמידט

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של ד"ר נדב גולדשמידט

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות