תיאור ההרצאה
עולם השיווק השתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות.
מותגים שנהגו להשקיע תקציבי ענק על שלטי חוצות או פרסומות, יתמקדו כיום באפיקי שיווק המבוססים על יצירת רגש, הזדהות, ומערכת יחסים אינטימית עם הצרכן. אל תוך העולם החדש הזה נכנסות הקהילות.
בהרצאה זו נלמד על היתרונות של שיווק בקהילות לעומת כלי שיווק מסורתיים, כיצד בונים שיתוף פעולה עם קהילה דיגיטלית ומה הופך אותו למוצלח, מהן הדרכים לבחון האם קהילה היא איכותית ורלוונטית, וגם נצלול ל- Case studies מרתקים של שיתופי פעולה מנצחים בין מותגים לקהילות.