תיאור ההרצאה
אם העובד שלכם חווה משבר רפואי, יש סיכוי טוב שהוא לא יספר לכם עד שיגרם נזק משמעותי ליכולתו לתפקד.
אם העובד שלכם נאלץ ללהטט בין העבודה בחברה לטיפול בהוריו המזדקנים לדאגה לילדיו – הוא לא בהכרח יספר לכם עד שיגרם נזק משמעותי ליכולתו לתפקד.
זה לא כי אתם מנהלים לא טובים, זה כי מצבי משבר מהסוג הזה נוטים לבלבל אותנו ולגרום לנו לפעול בדרך שעלולה לפגוע באינטרסים שלנו ושל מקום העבודה.
זה עלול לקרות גם בחברה שלכם:
מיליון וחצי ישראלים הם caregivers – סועדים בן משפחה חולה.
בכל שנה אחד מכל מאתיים עובדים חולה במחלה קשה שמשנה את חייו ופוגעת ביכולתו לתפקד בעבודה עד כדי השבתה מוחלטת.
איך מאתרים עובד שחווה משבר רפואי או סועד קרוב שחווה משבר כזה?
איך כמנהלים כדאי לנו לפעול כדי לגרום למינימום פגיעה בעובד, בחברה ובלקוחות?
ומה בשום פנים ואופן לא כדאי לנו לומר לעובד במצב כזה?