סטוריסלינג

פרופ' רוני שחר


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

60 דקות

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

מה רוב אנשי שיווק שוכחים לעשות וכמה כסף זה עולה להם?

לכאורה ברור ששפת השיווק אמורה להיות סטוריטלינג.

אז למה רבים כל כך מפספסים את זה? ואיך בדיוק עושים את זה נכון?

בהרצאה עשירה בדוגמאות לא רק שנשיב על השאלות האלה, אלא גם נציג חמישה סיפורים ייחודיים לשיווק ושלוש טכניקות מובילות (מעולם הסטוריטלינג) להתגבר על מכשולים שכיחים בקמפיינים שיווקיים.

המסר העיקרי של ההרצאה

תמיד ידענו שסיפורים טובים לשיווק. עכשיו יש דרך סיסטמטית להשתמש בהם נכון.

כמה מילים על המרצה

פרופסור וסופר, חולם (dreamer) ומספר סיפורים.

לאחר פוסט דוקטורט במחלקה לכלכלה של אוניברסיטת Harvard, פרופסור שחר הצטרף כפרופסור לאסטרטגיה לבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת Yale. לקראת סוף שנות התשעים חזר לארץ, לאוניברסיטת תל-אביב. בין תפקידיו באוניברסיטה – ראש מחלקת השיווק בפקולטה לניהול. בראשית העשור עבר לבינתחומי וכיהן במשך מספר שנים כדיקן בית הספר למנהל עסקים. בשנים האחרונות הוא חוקר, מרצה וראש מסלול המצטיינים של בית הספר למנהל עסקים בבינתחומי.

במהלך שני העשורים האחרונים היה פרופסור שחר חבר סגל במספר אוניברסיטאות בארה״ב, כולל Duke, NYU ו-Columbia.

במקביל לקריירה האקדמית הוא שימש פעמיים כאסטרטג ראשי בבחירות לכנסת, יועץ כלכלי בלשכת שר האוצר שמעון פרס, איש צוות מאה הימים של יצחק רבין לקראת בחירות 1992 וכיועץ למגוון חברות בארה"ב ובארץ ביניהם לנשיא רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS.

פרופסור שחר פרסם שלושה ספרים, שניים מהם רומנים שהפכו לרבי מכר ("סרנדיפיטי" ב-2006 ו״איקס באמצע״ ב-2018).

למידע נוסף על פרופ' רוני שחר

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של פרופ' רוני שחר

    גלריית וידאו של פרופ' רוני שחר

    צילום: אלדד רפאלי, איציק בירן, ירדן המבר

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות